Anketler

Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKAMIZ
Dikili Devlet Hastanesi olarak; Hastanemizin en üst yetkililerince belirlenmiş tüm eğilimler ile "HASTA VE ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ" ve "SÜREKLİ İYİLEŞTİRME" olarak kalite politikamızı özetleyebiliriz.
Hastalarımızın ve çalışanlarımızın beklentilerini en üst düzeyde karşılayan ve çalışanlarımızın çalışmaktan onur ve gurur duyduğu,
Hizmet sunumunda Kalite yönetim sisteminin gereklerine uyan,
Sosyal sorumluluklarının bilincinde topluma en üst düzeyde katkı sağlayan hastane olmak ana politikamızdır.

MİSYONUMUZ

Ekip anlayışı içerisinde çalışarak, bölge halkına kaliteli, güvenli, teknolojik gelişmeleri takip eden hızlı ve etkili hizmet sunmak.

 VİZYONUMUZ
Sürekli gelişerek hasta ve çalışan memnuniyetinde örnek hastane olmak.

 TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ

Ø  HASTA ODAKLILIK: Hastalarımızın memnuniyeti bulunma nedenimizdir

Ø  ÇALIŞAN ODAKLILIK: En değerli kaynağımız çalışanlarımızdır.

Ø  SORUMLULUK: Zamanı en verimli şekilde kullanmak

Ø  SAYGI: Tüm görüşlere, fikirlere , inançlara ve değerlere saygı göstermek

Ø  SÜREKLİ GELİŞME: Bugünün dünden daha iyi olmasını sağlamak için çalışılması

Ø  EKİP ÇALIŞMASI : Birbirimizi tamamlayan bir bütünün  parçaları olduğumuza inanmak

Ø  DÜRÜSTLÜK: Samimiyet